Szerviz szolgáltatás

Online érdeklődésA szerviz üzletág társaságunk tevékenységének az egyik legmeghatározóbb eleme. "Mire fel ez a nagy büszkeség?"

Elmondjuk.

Szolgáltatást hirdetni könnyű, tulajdonképpen csak elhatározás kérdése. Gondolják sokan. De szolgáltatni nagy felelősség. Gondolják kevesen. Szolgáltatni annyit jelent, mint ígéretek jövőbeni beteljesítését adni el valakinek. Előre és ismeretlenül. Ehhez - szerintünk - már kevés egy kiváló termék, vagy készülék. És - szerintünk - ehhez már kevés egy jó árstratégia, vagy remek szakember. Sőt - szerintünk - ehhez már kevés az imént felsoroltak összessége is.

Szerintünk, a szolgáltatáshoz - a fentieken túl - más is kell: önismeret, felelősségtudat, hit, szív és lélek. Ez így együtt. Hiszen az ügyfél  - az elején - semmit nem kap, csak ad. Bizalmat. És még fizet is érte. Az ITV Albatech-nél ezt jól tudjuk és szolgáltatásainkat így teljesítjük. Szívvel, lélekkel.

Erre vagyunk büszkék.

Szerviz szolgáltatásainkkal abban segítünk az Ön vállalkozásának, vagy intézményének, hogy a tőlünk, esetleg máshonnan beszerzett irodatechnikai eszközök (nyomtatók, másolók, szkennerek, multifunkciós készülékek) a nap 24 órájában, az év 365 napján mindig üzemkész állapotban az Ön és munkatársai rendelkezésére állhassanak. A különböző üzemeltetési elvárásoknak megfelelően alkalmazkodunk az Ön igényeihez, szolgáltatás csomagjaink közül Ön választhat az eseti javítási/karbantartási feladatok elvégeztetésétől kezdve az irodatechnikai eszközök teljeskörű (az üzemeltetési alkatrész,- és kellékanyag költségeket is magában foglaló) működtetéséig. És, ha a finanszírozás a probléma, az sem probléma: megvásároljuk a készüléket Ön helyett, kihelyezzük és üzemeltetjük azt az Ön irodájában.

Napjainkban az iparági versenytársaink közül egyre többen tesznek közzé, hihetetlenül "kedvező" üzemeltetési költségtarifákat, "verhetetlen" szolgáltatási ígéretekkel tarkítva. Mi nem ezt az utat választjuk és - jóllehet sok száz elégedett ügyfelünkkel a hátunk mögött - jól hangzó nevű vállalatokat sem publikálunk referenciaként. Miért?

Mert mi nem azért szerződünk partnereinkkel, hogy nevüket felhasználva reklámozhassuk magunkat.

Mert nálunk nincs "referencia ügyfél". Csak ÜGYFÉL van. Nagybetűvel.

Mert tudjuk: pár tíz-filléres megtakarítás pillanatok alatt sok-száz szoros veszteséggé válik, amikor pl. egy milliós tenderajánlat  határidejéről azért csúszik le valaki, mert az utolsó pillanatban elromlik a nyomtató .... vagy éppen sok-sok órás bérköltség kerül kifizetésre akkor is, amikor az egész számlázási osztály munkája fennakad, mert a szervizes szakember túl elfoglalt és csak "holnap, dél körül" tud kijönni megjavítani a számlanyomtató készüléket...

Mert, ha behozza szervizünkbe a régi, vagy elromlott készülékét, akkor azon igyekszünk, hogy azt miképpen tudjuk újra megbízhatóan működővé tenni. Nem pedig arra próbáljuk rávenni, hogy miért vásároljon helyette egy újat tőlünk.

Ügyesen elhelyezett figyelemfelkeltő táblákkal, "nálunk vacsorázhat a legolcsóbban" hirdetésekkel és csinos felszolgáló hölgyekkel, könnyen becsalogatható mindenki egy étterembe. Egyszer.

Az ITV Albatech nem azt akarja, hogy Ön bejöjjön az "éttermünkbe". Mi azt akarjuk, hogy Ön visszatérjen hozzánk. Többször is.

És nem azért, mert olcsó. Azért, mert kiváló.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, vagy kérdése van üzletágunk szolgáltatásaival kapcsolatban, hívja szakmai képviselőnket vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal telefonon, vagy az info@itvalbatech.hu e-mail címen.